Najbolje vežbe za oblikovane i zategnute ruke

by | 25 decembra, 2015

Za lepo oblikovane i zategnute ruke dovoljno je da redovno radite sledeće vežbe…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Za ramena

Stanite sa stopalima u širini kukova. Kolena blago savijte, stomak zategnite, grudi podignite.

Pročitajte i… Ravan i zategnut stomak bez trbušnjaka

Ramena spustite, a ruke opružite pored tela sa nadlakticama okrenutim ka spolja. Izdišući, podignite ruke u stranu do nivoa ramena. Udišući, spuštajte ruke u početni položaj.

Vežbe za bicepse i tricepse pročitajte na sledećim stranama… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Za triceps

Stanite sa stopalima u širini kukova. Savijte noge u kolenima i blago se nagnite napred. Pravih leđa zategnite stomak, zadnjicu izbacite, a ruke savijte tako da vam laktovi budu priljubljeni uz telo.

Pročitajte i… Tri najbolje vežbe za savršenu zadnjicu

Izdišite opružajući ruke, dok se laktovi potpuno ne opruže, ne pomerajući nadlaktice. Udišite, vraćajući podlaktice u početni položaj.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Za biceps

Stanite sa stopalima u širini kukova. Kolena blago savijena, stomak zategnut, grudi podignute, ramena spuštena, ruke sa strane tela. Ne dozvolite da se laktovi pomeraju dok koristite bicepse da podignete tegove (2-3 kg) ka ramenima.

Pročitajte i… Dve najbolje vežbe protiv bolova u donjem delu leđa

Stegnite bicepse na trenutak pa vratite ruke u početni položaj. Pri podizanju ruku izdišete, pri spuštanju udišete. Ponoviti 12-15 puta u 3 serije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.