Trčanje i hrana: Najbolja kombinacija za istaknute mišiće

by | 7 marta, 2016

Trčanje je jedna od najboljih fizičkih aktivnosti za izgradnju lepih, vretenastih mišića. A ukoliko kombinujete trčanje s hranom koja pospešuje izgradnju mišića, željeni rezultat sigurno neće izostati!

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Konzumacijom sledećih sedam namirnica i trčanjem, stvorićete dobitnu kombinaciju za izgradnju zdravih, vretenastih mišića.

Pročitajte i… Odlični kućni treninzi za zategnutu i oblikovanu zadnjicu

1. Losos

Riba je jedna od najboljih namirnica za izgradnju mišića, ali losos je definitivno kralj. Losos sadrži jedinstvenu kombinaciju najboljih masnoća, B vitamina, belančevina i hranjivih materija poput magnezijuma što pomaže u izgradnji, obnovi i oporavku mišića. Osim toga, losos je odličan izbor za one koji jedu kada žele da se uteše hranom jer ova riba smanjuje osećaj želje za hranom. Pored toga, losos pomaže i u sagorevanju masnoća.

Koje se još namirnice nalaze na ovoj listi pogledajte na sledećim stranama… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

2. Jaja

Belance iz jaja posebno je dobro za izgradnju mišića u kombinaciji s trčanjem jer sadrži malo masnoća, a mnogo belančevina. Ipak, nemojte u potpunosti izbaciti žumance jer ono sadrži zdrave masnoće, bez obzira na visok nivo holesterola. Jaja zapravo snižavaju loš holesterol u telu i povećavaju nivo zdravog, što znači da je zdravo konzumirati ih umereno.
Za optimalnu kombinaciju belančevina i zdravih masnoća konzumirajte tri belanca i jedno žumance.

Pročitajte i… 3 najbolje vežbe za tanji struk i ravan stomak

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

3. Zeleno lisnato povrće

Spanać je odličan izbor jer je pun belančevina, a telo i mišiće snabdeva vitaminom E, magnezijumom, vlaknima, vitaminom C i vitaminom B. Kelj, blitva i kupus su odličan izbor za izgradnju mišićne mase. Osim što vam u kombinaciji s trčanjem garantuje najbolje oblikovanje mišića, konzumiranje zelenog lisnatog povrća poboljšava izgled kože, kose i noktiju.

Pročitajte i… Ovo je najbolji trening za tanje i elegantnije listove

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

4. Batat

Batat ili slatki krompir bogat je ugljenimhidratima bitnima za održavanje optimalnog nivoa glukoze što je ključno za sagorevanje masnoća i održavanje mišićne mase. Batat je odličan saveznik kod mršavljenja zahvaljujući vlaknima koje sadrži jer vas duže drži sitima od drugih vrsta povrća na bazi skroba. Osim toga, batat je savršena zdrava zamena za hleb koja će vas snabdeti energijom.

Pročitajte i… Vežbajte sedeći: Zategnite mišiće nogu na poslu

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

5. Bademi

Bademi su jedan od najvećih izvora vitamina E, vlakana i magnezijuma, materije koje pomažu u izgradnji i obnavljanju mišića kao i u održavanju zdravlja srca što je takođe bitno za trčanje. Jedite bademe kao popodnevnu užinu ili kada dobijete želju za slatkim ili grickanjem. Bademi takođe doprinose ubrzavanju metabolizma što je ključno za izgradnju mišića i sagorevanje masnoća.

Pročitajte i… Vežba koja uklanja celulit za samo 20 minuta

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

6. Semenke lana

Semenke lana pospešuju izgradnju mišića zahvaljujući kombinaciji vlakana, belančevina i zdravih masnoća koje pomažu u sagorevanju masnog tkiva. Semenke lana u sadrže obilje super zdrave omega 3 masne kiseline koje pomažu kod mršavljenja, u prevenciji depresije, dijabetesa i održavanju zdravlja srca. Semenke lane su super dodatak jogurtima, smutijima, žitaricama i salatama. Semenke lana najbolje je konzumirati samlevene jer će na taj način telo mnogo bolje apsorbovati hranjive materije nego iz celog zrna. Držite ih u frižideru jer na sobnoj temperaturi mogu postati užegle.

Pročitajte i… Trčanje eliminiše masne naslage i štiti srce od bolesti

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

7. Nemasni grčki jogurt

Grčki jogurt bogat je kalcijumom, belančevinama, vitaminom B, uključujući i vitamin B12 koji je neophodan za dobar metabolizam i rad mišića. Dobra strana grčkog jogurta je i ta što sadrži manje laktoze, na koju mnogi ljudi imaju intoleranciju, od drugih jogurta i mlečnih proizvoda. Nemasni grčki jogurt pomaže u izgradnji mišića snabdevajući ih amino kiselinama koje takođe pomažu u oporavku mišića. Izbegavajte grčki jogurt s dodatim ukusom jer on sadrži ogromne količine šećera.

Pročitajte i… Saveti za početnike: 5 načina da trčanje učinite zanimljivijim i lakšim

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.