Categories Fitness

Vežbe za PREZAUZETE žene

Ove vežbe zahtevaju malo vremena, a mnoge od njih mogu da se rade u kući, kancelariji, tramvaju…

 

Vezbe na poslu


Zategnite stomačne mišiće
Lezite na pod, sa rukama pored tela i zategnutim stopalima. Podižite istovremeno gornji deo tela i kolena, tako da butine budu pod uglom od 90 stepeni u odnosu na tlo. Polako se vratite u početni položaj, izdišući vazduh. Ponovite 12 puta. Uradite tri takve serije.

 

Vezbe na posluOslobodite se viška na butinama
Sedite na pod, oslonite se na podlaktice postavljene nešto iza tela. Savijte levu nogu u kolenu. Desnu nogu, koja je zategnuta i ispružena, podignite na 20 centimetara od poda i istežite je udesno. Vratite se u početni položaj, ne spuštajući nogu na pod. Ponovite 12 puta. Kad uradite tri serije, promenite nogu.

 

Opustite ramena
Leđa su prava, a stopala paralelna. Uhvatite jednom šakom drugu i istežite ruke unapred. Savijte malo glavu unapred i ostanite u tom položaju nekoliko sekundi. Protresite ruke, a zatim ponovite vežbu. Uradite jednu seriju od deset ponavljanja.

 

Oslobodite se napetosti
Leđa su prava, odvojena od naslona, ramena su spuštena, a šake na radnom stolu. Pravite kružne pokrete glavom, prvo u jednom, a zatim u drugom smeru. Uradite tri puta.

 

Razmrdajte ruke
Leđa su potpuno prava. Stavite tri kilograma dokumenata na podlaktice. Dlanovi su okrenuti prema tavanici. Savijajte ruke u laktovima i privucite ih ka grudima, a zatim ih ispružite. Ponovite deset puta.

 

Blic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA