5 saveta kako da povećate produktivnost na radnom mestu

by | januar 15, 2016

Finansijska ulaganja nisu jedini način da se ostvari veći profit unutar jedne kompanije. Nekada je mnogo efikasnije koristiti najjeftiniji metod – povećati produktivnost zaposlenih.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Evo nekoliko saveta na koji način jedan zaposleni može povećati svoju produktivnost i time doprineti i poslovnom uspehu firme u kojoj radi:

Pročitajte i… 6 saveta za one koji žele poslovni uspeh u 2016. godini

1. Pauzu iskoristite na najbolji način
Osam sati dnevno neprestanog rada teško da može dati očekivane rezultate. Isplanirajte svaku pauzu tako da tokom nje ne mislite na posao. Pričajte sa kolegama o opuštenijim temama ili prošetajte do obližnjeg parka. Tako ćete napuniti baterije i vratiti se na posao srećniji.

Još saveta pročitajte na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

2. Ne prekidajte započeti posao
Svaki radni zadatak će najbolje biti urađen ako njegovo izvršenje ne prekidaju nepotrebne smetnje. Ako ne očekujete važan poziv, isključite telefon i ne proverajte e-mail dok ne završite posao. Isto tako, fokusirajte se na jedan zadatak i ne počinjite drugi dok ga ne završite u potpunosti. Rasipanje pažnje smanjuje produktivnost.

Pročitajte i… 10 stvari koje su apsolutno zabranjene na radnom mestu

3. Motivišite sebe
Pre početka izvršavanja bitnog radnog zadatka odredite čime ćete sebe motivisati ako ga uspešno završite. Kupovina omiljenih cipela ili odlazak na važnu utakmicu voljenog kluba mogu biti sjajan motiv da se na pravi način završi započeto.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

4. Mešajte posao i zadovoljstvo
Nekada je dobro pomešati ove dve stvari. Ako imate previše posla i ne možete pauzu prilagoditi ličnim potrebama, postoji rešenje i za to. Primera radi, ako uživate u fizičkim aktivnostima i svakodnevno vežbate, stanite na pokretnu traku, stavite slušalice na uši i obavljajte telefonske pozive koji su važni za posao. Bićete ispunjeni i na ličnom i na poslovnom planu.

Pročitajte i… Kada je pravo vreme da menjate posao?

5. Radite van radnog prostora
Danas su kompanije dosta fleksibilnije nego ranije, pa neke dozvoljavaju i da zaposleni sami biraju radno okruženje za određene radne pozicije, dok god uspešno obavljaju svoje zadatke. Jednom nedeljno radite od kuće ili iz obližnjeg parka (pod uslovom da je lepo vreme). Nekada gužva na poslu zna biti ograničavajući faktor.

Tagovi: