Želite posao? Obratite pažnju na svoju profilnu fotografiju

by | februar 27, 2016

Najnovija istraživanja pokazala su da poslodavci sve više koriste Facebook kako bi ocenili kandidate za posao.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Tačnije, fotografija s Facebook profila ima uticaj na mogućnost dobijanja posla jednako koliko i fotografija koju kandidat priloži uz svoju biografiju. 

Kako bi to potvrdili svoje sumnje da fotografije s Facebook profila imaju uticaj pri zapošljavanju, naučnici Univerziteta u Gentu sproveli su istraživanje. 

Poslali su dve hiljade lažnih prijava za posao, uz koje su stavili link na svoj lažni Facebook profil. Prilikom slanja prijava vodili su računa da biografije kandidata budu identične u pogledu obrazovanja i sposobnosti, te da im jedina razlika bude atraktivnost Facebook profila. 

Rezultat je iznenadio naučnike, jer su muškarci čije su fotografije bile atraktivnije dobili čak 40 odsto više ponuda za razgovor za posao.

Tagovi: