![Grub seks](https://www.lepotaizdravlje.rs/wp-content/uploads/2020/08/seks-lisice-devojka-veza-Getty-350x250.jpg)
Staje na dlan, a košta 1.34 miliona dolara!
![Cartier narukvica](https://www.lepotaizdravlje.rs/wp-content/uploads/2020/08/poklon-ruke-kutijica-Getty.jpg)
Aukcijska kuća Sotbi je nedavno organizovala aukciju na kojoj je prodata Cartier narukvica Tutti Frutti iz 1930. godine. Pored ekskluzivnosti samog komada, kuriozitet je to što se nadmetanje odvijalo onlajn, a cena od neverovatnih 1.34 miliona dolara predstavlja rekordan iznos za ovakav vid prodaje nakita.
Narukvica vedrog kolorita ukrašena je skupocenim safirima, smaragdima i rubinima, vešto uklopljenim u harmoničnu celinu. Lepotu dodatno naglašava crni oniks, a u pitanju je klasičan primer Art Deco -a, popularnog umetničkog stila koji je proslavila upravo francuska kuća Cartier. (Pročitaj: Modna fantazija sa Sofijom Vergarom u glavnoj ulozi)
Prvobitno, bilo je planirano da unikatni komad nakita potencijalnim kupcima bude predstavljen u Njujorku, na aukciji koju je organizovao Sotbi. Vrednost narukvice tada je procenjena na iznos između 600.000 i 800.000 dolara, ali zbog promenjenih okolnosti i pandemije koronavirusa, aukcija je umesto uživo, održana onlajn. Početna cena ostala je ista, ali je taj iznos ubrzo premašen. Vrhunsko umeće izrade i lepota narukvice učinili su da krajnji iznos bude dvostruko veći od početnog. (Pročitaj: Ovako nastaje magija – Chanel vam otkriva tajnu stvaranja svojih čuvenih kozmetičkih preparata)
Cartier svakako spada među najpoznatije i najcenjenije kuće za dizajniranje i izradu nakita. Među onima koji im ukazuju poverenje se, pored mnogih drugih moćnika, nalazi i britanska kraljevska porodica.
Cartier je poznat baš po izradi unikatnih narukvica
Narukvice i ogrlice ukrašene dragim kamenjem u boji (tzv. Tutti Frutti) predstavljaju savršen spoj istoka i zapada, egzotike i modernog. Neobična lepota i do tada neviđeni dizajn osvojili su trendsetere čim se Tutti Frutti prvi put pojavio, dvadesetih godina 20. veka. Inspiraciju za dizajniranje nakita, Žak Kartije je pronašao u Indiji u kojoj je kupovao dragoceno kamenje i koju je nekoliko puta posetio. Duh te zemlje, njena egzotičnost i tajanstvenost ogledaju se u dominirajućim motivima. Umesto da prati postojeće trendove, Žak je odlučio da sam stvara nove. Ostalo je istorija. (Pročitaj: Umete li da raspoznate lepotu?)
Danas, pojedine narukvice (Love Bracelet) sa potpisom kuće Cartier spadaju među najpopularnije i najprodavanije modele svih vremena.