Parfem otkriva karakter: Koji je vaš omiljeni?

by | maj 27, 2024
Parfem otkriva karakter: Koji je vaš omiljeni?

„Reci mi koji tvoj omiljeni parfem – i reći ću ti ko si!“. Da, aromaterapeuti tvrde da vaš omiljeni parfem otkriva karakter.

Stručnjaci kažu da podsvesno biramo samo one arome koje odgovaraju našem tipu ličnosti i unutrašnjim motivima. Hajde da se malo zabavimo. Nastavite da skrolujete i otkrijte šta vaš omiljeni parfem govori o vama.

Vaš omiljeni parfem otkriva karakter

1. Sveže, citrusno, cvetno

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anne (@perfumenote)

Članak se nastavlja posle reklama

Po pravilu, mirise ove grupe biraju ekstroverti, koji su, poput laganog daha vetra, u stanju da „osveže“ atmosferu bilo gde da se pojave. Oni su optimisti, samouvereni i, po pravilu, drugi se pitaju odakle im toliko energijo. Sveži mirisi obično nas privlače u periodima većih promena, kada smo otvoreni za nove stvari i želimo da ugodimo sebi. Sveže, cvetne i citrusne parfeme biraju moderne i praktične osobe koje ne troše vreme na sitnice.

Mirisi: O de Lancome/Lancome, Ma Griffe/Carven, Eau de Rochas/Rochas, Cristalle/Chanel, In love again/YSL, Eden/Cacharel, Tendre Poison/Dior, Sculpture/Nicos, Baby doll/YSL, Aqua Allegoria/Guerline, All About Eve/Joop, Mania/Armani. 

2. Istočnjački

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessica Love 🌹 (@jloveparfum)

Članak se nastavlja posle reklama

Duboke, bogate arome istočnjačke grupe najčešće biraju introverti – ljudi koji teže unutrašnjem miru i harmoniji. Vole oni društvo i druženje, ali umereno. Ljudi koji su u kreativnoj potrazi često se okreću orijentalnim mirisima. Ove osobe cene originalnost i individualnost.

Mirisi: Shalimar/Guerlain, Samsara/Guerlain, Opium/YSL, Must/Cartier, Angel/Thierry Mugler, Oh la la/Loris Azzaro, Pantere/Cartier, Angel Innocent/Thierry Mugler, Birmane/Van Cleef&Aprels.

Članak se nastavlja posle reklama

3. Aldehidno-cvetni

 

View this post on Instagram

 

A post shared by velvet (@weloorowa)

Snažno izražene cvetne arome preferiraju nestabilne, promenljive prirode. Danas su veseli i odlučni, sutra tihi i zamišljeni. Emocionalno osetljivi, ljubitelji aldehida nastoje da na svaki mogući način stvore udobnost oko sebe. Njihov stil odevanja je prilično eklektičan i kombinuje želju za novim i nostalgiju za starim.

Članak se nastavlja posle reklama

Mirisi: Anais Anais/Cacharel, Diorissimo/Dior, White Linen/Estee Lauder, Azzaro 9/Azzaro, Fidji/Guy Laroche, Eternity/Calvin Klein, Tresor/Lancome, Champagne/YSL, White Linen/ Estée Lauder.

4. Muskatni parfemi

Mirise ove grupe obično biraju emocionalno promenljivi ekstroverti – bistri, veseli, ali istovremeno naivni, a samim tim i lako ranjivi ljudi. Hrabro slede svoje ciljeve i skloni su impulsivnim odlukama. Karakteriše ih unutrašnja potreba za kretanjem i stalnim promenama. Kada je odeća u pitanju, više vole da idu u korak sa vremenom i budu kreativni na svoj način u svakodnevnom stilu.

Članak se nastavlja posle reklama

Mirisi: Sublime/Patou, Dioressence/Dior, Ungaro/Ungaro, Venezia/Laura Biagiotti, Spellbound/Estee Lauder, Tocade/Rochas, Naomi Campbell/Intercosmetic.

5. Slatko, cvetno, mistično

Lagane orijentalne mirise preferiraju emocionalno nestabilni introverti. To su ljudi koji, uprkos svom unutrašnjem stanju, teže stabilnosti – finansijskoj i psihičkoj. U većini slučajeva biraju stalan, miran posao sa umerenom, ali zagarantovanom platom, i ne pozdravljaju nagle promene. Stil ljubitelja slatkih i cvetnih mirisa karakteriše ljubav prema jednostavnim, ali kvalitetnim stvarima.

Članak se nastavlja posle reklama

Mirisi: Coco/Chanel, № 4/Jil Sander, Cassini/Oleg Cassini, D&G/Dolce & Gabbana, Lalique/Lalique, Donna/Trussardi, Dalissime/Salvador Dali, Ultraviolet/Paco Rabanne, Alchimie/Rochas, Le Feu d’Issey/ Issey Miyake, Python/Trussardi.

6. Chypre parfemi

Bogate i često originalne mirise biraju emocionalno stabilni ekstroverti sa snažnim karakterom. Takvi pojedinci vrlo dobro znaju šta žele od života i uvek su spremni da preuzmu odgovornost. Oni razmišljaju logično, ali su skloni da analiziraju situaciju, tumačeći je kroz prizmu sopstvenog iskustva. Što se garderobe tiče, preferiraju visokokvalitetne i praktične stvari koje verno služe više od jedne sezone.

Članak se nastavlja posle reklama

Mirisi: Miss Dior/Dior, Mon Parfum/Paloma Picasso, Obsession/Calvin Klein, L’Eau d’Issey/Iseey Miyake, Dune/Dior, Montana/Clon Montana, Gucci №3/Gucci, Envy/Gucci, Balmain/Balmain.

7. Suvi aldehidi

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Klara Rote (@klararote)

Mirise ove retke grupe preferiraju emocionalno stabilni introverti, „zatvoreni“ ljudi, za koje je nepovredivost ličnih granica od najveće vrednosti. Oni više vole da budu hladni i rezervisani u svojim interakcijama sa svima koji nisu deo njihovog neposrednog kruga. Odlikuje ih visoka inteligencija, logičan um i izvesna tvrdoglavost. Ovi ljudi često žive po sopstvenom scenariju i teže da dostignu visoko postavljene ciljeve. Poštuju sebe i nije im problem da sede sami u restoranu i uživaju u jelu. Njihov stil je elegantan, pa čak i luksuzan.

Članak se nastavlja posle reklama

Mirisi: Chanel №5, Fleurs des Fleurs/Nina Ricci, Beautiful/Estee Lauder, Escape/Calvin Klein, Ferre/Gianfranco Ferré, Theorema/Fendi, Allure/Chanel.

Uzmite u obzir i to da da su naše raspoloženje i unutrašnje stanje  užasno promenljivi, što znači da je i asortiman bočica parfema na toaletnom stoliću promenljiv. Kako se vi budete menjali normalno je da će vas privlačiti drugačiji parfemi.

nensuria/gettyimages.co.uk