Muški parfemi: Kojem mirisnom plemenu pripadate?

by | april 6, 2011

U zavisnosti od ukusa, navika i mirisa koji im se sviđaju, muškarci se mogu podeli u šest, uslovno  rečeno, plemena.

Kako bi upoznali svoje (potencijalne) potrošače, velike kompanije naručuju temeljna istraživanja njihovog  životnog stila i navika.  Zavisno o muzičkim ukusima, kozmetičkim navikama, modnim i parfemskim sklonostima, stariji adolescenti  starosti od 16 do 22 godine načelno se mogu podeliti u šest plemena.


Umetnički tipovi dele altruistične, pomalo hipijevske nazore. Njihovi parfemi odišu prirodom i lakoćom pa su im drage citrusno-drvenaste note začjene voćnim esencijama, poput jabuke kakvu nalazimo u novom mirisu za muškarce Boss Orange.

Neomodernisti su predstavnici nove generacije rockera, energičnih ljudi koji su skloni mirisima iz drvenaste porodice začinjenim osvežavajućim notama, poput nove toaletne vode DSquared2 He Wood Silver Light.

Melanholični pripadnici plemena odabraće mirise sa suprotstavljenim nežnim i teškim notama, recimo mošusom i aldehidima kao u novom Mexxovu mirisu Magnetic Man.

Razigranom fluo plemenu odgovaraju podjednako energični i uzbudljivi mirisi komponovani oko nepredvidivih i iskričavih nota, poput Burberryjevog mirisa za muškarce Sport Ice.


Neretko neshvaćenom plemenu kompjutorskih genijalaca trebaju mirisi koji će ih svojim vibracijama podsećati na treperenje kompjutorskog monitora, poput eksplozivnog spoja paprati i vodenastih nota iz Avonova mirisa Refreshing Rain.


Zadnji, ali ne i poslednji pripadnici su hip-hop plemena, koje su sve utecajniji u svetu mode, kozmetike i lifestyle segmenta uopšte. Ovo je pleme sklono karakternim parfemima, s citrusnim notama u vrhu te  sandalovinom u bazi, kakve krase toaletnu vodu za muškarce Gucci by Gucci Sport.

Tagovi: