Lepe grudi bez operacije: Da, moguće je

by | 28 juna, 2023
lepe grudi bez skalpela

Svaka žena sanja da ima zavodljive, i što je najvažnije, zdrave grudi. I, da, moguće je imati lepe grudi bez skalpela

Lepe, čvrste i zdrave grudi su ponos svake žene, ali da biste ih održali, potrebno je svakodnevno da se trudite, a većina nas na ovo nije navikla. Pazite na grudi jednako pažljivo kao i na lice!

Lepe grudi bez skalpela: Kako to postići

1. Vodite računa o kilaži

Činjenica je da su mlečne žlezde skoro 90% sastavljene od masnog tkiva. Stoga se borba protiv viška kilograma odmah odražava na njihovo stanje. Što brže gubite težinu, to je gore za poprsje. Telo se bori da sačuva rezervnu mast – onu koja se taloži ispod kože, ali istovremeno aktivno troši strukturnu mast, koja pomaže mlečnim žlezdama da održe lep oblik.

Da li ste uspeli da izgubite 5-7 kg za kratko vreme? Onda znate kako se to odrazilo na grudi. Izgledaju kao da su se izduvale. Još opasnije su promene u težini – kada poprsje ili smrša ili se ponovo napuni masnim tkivom. Takvi „šokovi“ za dojke doprinose razvoju mastopatije i povećavaju rizik od raka dojke.

2. Nahranite grudi

Pravilna ishrana i zdrav način života smanjuju rizik od bilo koje bolesti, uključujući i bolesti grudi. Pravila su jednostavna: izbegavajte masno, prženo, dimljeno. Oslonite se na mlečne proizvode (kefir, jogurt, kiselo mleko, mladi sir), povrće (naročito šargarepa, paprika, beli kupus, brokoli, špargle, zelena salata), voće i bobičasto voće (ribizle, breskve, jabuke, avokado), kao i citruse. Ovi proizvodi pomažu u povećanju sinteze strukturnog proteina kolagena, kao rezultat toga, dojka postaje elastičnija i zategnutija.

I jedite paradajz svaki dan, jer obiluje likopenom, najjačim antioksidansom. Naučnici iz Brazila otkrili su da žene koje redovno jedu paradajz prepolovljuju verovatnoću obolevanja od raka dojke.

3. Više se krećite

Bez obzira na godine, redovno vežbanje smanjuje rizik od bolesti dojke. Bilo koja fizička aktivnost će imati koristi: trčanje, ples, aerobik, vožnja bicikla, plivanje, pa čak i brzo hodanje.

Postoji mišljenje da se grudi mogu povećati uz pomoć fitnesa. Određene vežbe zatežu mišiće grudnog koša i sprečavaju opuštanje grudi. Posebno su korisne vežbe sa bučicama i sklekovima. Sledeći video otkriva koje vežbe treba da izvodite ako želite da imate lepe grudi.

4. Tuširajte se hladnom vodom

Kontrastno tuširanje je veoma korisno – čini kožu grudi elastičnijom. Samo vodite računa o tome da voda ne bude ni previše topla ni previše hladna. A možete i masirati grudi kockicama leda. Skuvajte jak čaj od nane i dodajte istu količinu soka od krastavca. Sipajte tečnost u kalup za led i zamrznite.

Stilski saveti za dame malih grudi: Evo kako treba da se oblačite da vizuelno uvećate svoje poprsje!

DeanDrobot/gettyimages.co.uk