5 trikova za ublažavanje menstrualnog bola!

SHARE

Napetost, nervoza, razdražljivost, jaki grčevi, oticanje, mučnina…samo su neki od simptoma koje trpi svaka druga žena tokom onih dana. Na sreću, postoje mali trikovi kako da sprečimo menstrualnu bol! 

Foto: Guliver/Thinkstock

1. Pobornici zdrave ishrane tvrde da je od presudne važnosti šta se jede dve nedelje pre menstruacije, te da iz jelovnika treba da se izbaci (ili drastično smanji) unos crvenog mesa, mlečnih proizvoda, šećera, kofeina. alkohola. Ishrana bogata ribom se preporučuje kao i sve namirnice koje sadrže magnezijum i druge sastojke koji opuštaju mišiće. Ukoliko vam u tim danima baš i nije do jela, uzimajte bar svakog dana dijetetski suplement magnezijuma.

2. Priuštite sebi aromaterapiju i to u vidu toplih obloga i masaže. Preporučuju se eterična ulja kamilice, lavande ili jasmina. Refleksološka masaža područja ruke između korena palca i kažiprsta kažu da pomaže, kao i stopala na unutrašnjoj strani između pete i korena prstiju pa probajte, ništa vas ne košta.

3. Umereno vežbanje se preporučuje, jer takođe pomaže opuštanju mišića. Vežbanje utiče na stvaranje beta-endorfina koji u našem telu deluje protiv bola slično morfijumu. Pored šetnje, dobre su i vežbe istezanja.

Nema komentara

Ostavite komentar