Categories ZDRAVLJE

Antistres dijeta

Zamislite da se hranimo samo namirnicama koje ublažavaju stres i pritom tope kilograme. Ova antistres dijeta za mršavljenje nije još samo jedna u nizu rigoroznih dijeta, nego je koncipirana na izbacivanju i uvođenju određenih namirnica u svakodnevnu ishranu, u cilju smanjenja proizvodnje kortizola u krvi i povećanju potrošnje kalorija.

Hrana ublažava stres na nekoliko načina. Na primer, neke namirnice potstiču proizvodnju serotonina u organizmu, druge smanjuju proizvodnju kortizola i adrenalina, hormona stresa koji dugoročno mogu narušiti naše zdravlje, uzrokujući pad imuniteta i porast krvnog pritiska.

Šta je potrebno kako bismo izgubili kilograme antistres dijetom?

Složeni ugljeni hidrati

Ugljeni hidrati potstiču stvaranje serotonina u mozgu. Da biste telo nahranili odgovarajućim namirnicama, najbolje je da jedete složene ugljene hidrate, koji se sporije vare. Tu spadaju integralni hleb sa semenkama, integralna testenina ili ovsene pahuljice koje je najbolje jesti za doručak. Složeni ugljeni hidrati stabilizuju količinu šećera u krvi tokom dana.

Pročitajte i…Još jedan mit o masnim naslagama na stomaku razbijen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA