Categories ZDRAVLJE

DASH dijeta, zdravo rešenje za sve probleme nastale sa kilogramima tokom praznika

Utorak:

Doručak: Dve kriške integralnog hleba, velika kašika marmelade po izboru, jedna jabuka i čaša soka od ceđene pomorandže.

Užina: Banana.

Ručak: 100g kuvanih ili grilovanih pilećih prsa, 150g zelene salate, 200g kuvanog integralnog pirinča i 50g tvrdog sira.

Užina: Jedna breskva i šolja grčkog jogurta.

Večera: 100g kuvanog lososa, 300g barenog krompira i 225g barenog  povrća  po želji.

Sreda:

Doručak: 100g ovsene kaše sa šoljom mleka, 75g bobičastog voća po želji (maline,  kupine,  borovnice,  ribizle…) i čaša sveže ceđenog soka od pomorandže.

Užina: Pomorandža.

Ručak: Dve  kriške integralnog hleba, 100g kuvane ili grilovane ćuretine, 100g zelene salate, 50g tvrdog sira i 50g čeri  paradajza.

Užina: 4 integralna krekera, 50g tvrdog sira, 100g ananasa.

Večera: 200g filea osliča, 200g krompira, 75g kuvanog brokolija i 75g graška.

Četvrtak: 

Doručak: 100g ovsene kaše sa šoljom mleka, 75g bobičastog voća po želji (maline,  kupine,  borovnice,  ribizle…) i čaša sveže ceđenog soka od pomorandže.

Užina: Banana.

Ručak: Salata napravljena od 150g grilovane tune, kuvanog jajeta,  zelene salate, 50g čeri paradajza i dve  kašičice dresinga po želji. Dve  kriške integralnog hleba.

Užina: Kruška i šolja grčkog jogurta.

Večera: 100g grilovane piletine, 150g mešanog barenog povrća i 200g integralnog kuvanog pirinča.

Pročitajte i…Smoothie za ravan stomak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA