Categories ZDRAVLJE

DASH dijeta, zdravo rešenje za sve probleme nastale sa kilogramima tokom praznika

Petak:

Doručak: Dva kuvana jajeta, dve kriške integralnog  hleba, 50g čeri paradajza i čaša svežeg  soka od pomorandže.

Užina: Jabuka.

Ručak: 100g zelene salate, 100g čeri paradajza, kašičica dresinga po želji i četiri integralna krekera, 5og tvrdog sira.

Užina: Voćna salata.

Večera: Činijica špageta sa sosom od paradajza, 100g ćuretine i 100g graška.

Subota:

Doručak: Dve kriške integralnog hleba, dve kašičice putera od kikirikija, jedna banana, šaka mešanih semenki za  grickanje, čaša sveže ceđenog soka od pomorandže.

Užina: Jabuka.

Ručak: 100g grilovane piletine, tanjir barenog povrća po želji i šolja kus kusa.

Užina: 50g bobičastog voća po želji i šolja grčkog jogurta.

Večera: 100g filea ribe po želji, 100g sataraša i 200g kuvanog integralnog pirinča.

Nedelja: 

Doručak: 100g ovsene kaše sa šoljom mleka, 75g bobičastog voća po želji (maline,  kupine,  borovnice,  ribizle…) i čaša sveže ceđenog soka od pomorandže.

Užina: Kruška.

Ručak: Pileća salata napravljena od 100g kuvanih ili grilovanih pilećih prsa, 150g zelene salate, 75g čeri paradajza, jedne kašike mešanih semenki, kašike  dresinga po želji i  četiri integralna krekera.

Užina:Banana  i 70g  badema.

Večera: 100g pečene govedine, 150g kuvanog krompira, 75g barenog brokolija i 75g graška.

Pročitajte i…Napitak za detoksikaciju i mršavljenje

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu

Foto: ThinkStock

Autor: T.V.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA