Categories Zdrava ishrana

Koliko je kalorija potrebno vašem organizmu u odnosu na fizičku aktivnost

Za svaki od ovih tipova aktivnosti prilagodili smo jelovnik u skladu sa potrebnim brojem kalorija:

2500 kalorija dnevno

Doručak: kajgana od 2 jajeta, dve kriške integralnog tosta, dve kašike kikiriki putera, šolja kafe i 150g borovnica.

Užina: 30g orašastog voća (bademi, lešnici, pistaći…)

Ručak: dve kriške integralnog tosta, 85g pilećih krilaca, 30g punomasnog sira, kašičica majoneza i 300g salate od avokada, začinjene origanom, kašičicom ulja i prstohvatom soli.

Užina: jabuka, 30g polumasnog sira, kašičica kikiriki putera, 80g grčkog jogurta.

Večera: 150g svežeg lososa,  300g brokolija, začinjenog marinadom od ulja i belog luka, polovina pečenog krompira i čaša od 1,5 deci crnog vina.

2200 kalorija dnevno

Doručak: kajgana od 2 jajeta, dve kriške integralnog tosta, jedna kašičica putera od kikirikija, šolja kafe i 150g borovnica.

Užina: 30g orašastog voća (bademi, lešnici, pistaći…)

Ručak: dve kriške integralnog tosta, 85g pilećih krilaca, 30g punomasnog sira, kašičica majoneza i 300g salate od avokada, začinjene origanom, kašičicom ulja i prstohvatom soli.

Užina: jabuka i 30g sira od delimično obranog mleka.

Večera: 150g svežeg lososa,  300g brokolija, začinjenog marinadom od ulja i belog luka, polovina pečenog krompira.

Pročitajte i…Izračunajte: Koliko kalorija vam je potrebno da smršate?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA