Categories ZDRAVLJE

Izgubite kalorije bez teretane: Smršajte hodanjem

4. Dok šetate uvedite u rutinu brzo hodanje

U svoju rutinu šetanja, uvedite interval od minuta brzog hodanja, a onda postepeno povećavajte minutažu brzog hoda, svakog dana. Promenom tempa kretanja, uspešno ćete ubrzati sagorevanje kalorija.

5. Uz pešačenje svakodnevno vežbajte

Uz svakodnevne šetnje uvedite barem 15 do 20 čučnjeva u pauzama između njih. Na taj način doprinećete boljem i bržem oblikovanju vaših mišića, a samim tim i tela.

6. Svedite dnevni unos kalorija na 1600

Ukoliko želite da smršate samo pomoću pešačenja, morate da obratite pažnju na dnevnu količinu kalorija, koje ste uneli u organizam. Potrudite se da dnevno unesete između 1200 i 1600 kalorija, kako biste mogli uspešno da omršate pešačenjem.

7. Birajte dužu rutu za šetnju

Uvođenjem većeg broja koraka u vaše svakodnevne aktivnosti jednostavno ćete pospešiti brži gubitak kalorija i na taj način poboljšati efikasnost svog pešačenja.

Nekad je ma kakva fizička aktivnost dovoljna da probudi vaš organizam i aktivira vaš metabolizam, zato pokušajte da se pridržavate ovih saveta svakodnevno i posle nekog vremena videćete rezultate, koje ste postigli bez puno muke i odricanja!

Pročitajte i…5 ideja koje će vas naterati da popijete 8 čaša vode dnevno

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu

Foto: Thinkstock

Autor: T.V.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA