Smanjite centimetre, „ispeglajte“ stomak ovim efikasnim vežbama

by | 2 aprila, 2016

Vodite računa da vam jedini cilj ne bude da smršate nego da budete zdravi.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Ukoliko želite da imate vitak struk, morate da se pomučite da biste ga dobili. Donosimo vam tri vrste trbušnjaka koje će vam stanjiti struk onoliko koliko to vaša građa dopušta.

Pročitajte i… Ojačajte telo i poboljšajte zdravlje uz ovu fitnes rutinu

Gornji trbušni mišići

Lezite na pod. Privucite stopala bliže sebi i stavite ruke iza glave. Podižite se tako da laktovima dotaknete bedra. Vežbu ponavljajte 10 puta, a svake nedelje povećajte ponavljanje za još 10 komada.

Ostale vežbe pogledajtje na sledećim stranama

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Donji trbušni mišići

Ispružite se ravno na pod. Kičmu čvrsto prislonite na podlogu. Podižite noge tako da čitavo vreme budu ispružene. Zatim ih spustite malo iznad poda i ponovo podignite. Ponovite vežbu 10 puta, a sledeće nedelje povećajte ponavljanje za još 10 puta.

Pročitajte i… Vikend trening: Osvežite svoj fitnes plan

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Bočni trbušnjaci

Lezite na bok oslonjeni na lakat. Zatim se oslonite i na stopala i podignite se kao da ćete načiniti bočni most. Ostanite tako 60 sekundi. Ako želite veće opterećenje podignite slobodnu ruku i odvojite slobodnu nogu od ove kojoj je stopalo na podu.

Pročitajte i… Ne sledite ih: Pet najgorih fitnes saveta ikada

Pored ovih vežbi, izuzetno je važno da vodite računa šta jedete i koliko vode pijete. Neka vam cilj ne bude da smršate nego da postanete zdraviji.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.