Reklame goje!

by | jun 15, 2012

Stručnjaci već decenijama ukazuju na ogroman uticaj koji reklame imaju na nas. One su svuda, a mi danas pod njihovim uticajem kupujemo čitave gomile proizvoda koji su nam do skoro izgledali potpuno nepotrebni. A kada vidimo primamljivu reklamu za hranu – automatski ogladnimo.

Reklame deluju na podsvesnom nivou, zbog čega veliki broj ljudi veruje da nije podložan njihovom uticaju. Međutim, istraživanja su pokazala da reklamiranje hrane kod ljudi izaziva trenutan osećaj gladi. Takođe, uočen je i izražen uticaj reklamnih poruka na izbor konzumirane hrane.

Reklame goje i decu. Junaci iz dečjeg sveta – likovi iz crtanih filmova, stripova ili poznatih bajki sele se u svet marketinga, smeškajući se sa visokokaloričnih slatkiša namenjenih mališanima. Dečji psiholozi i pedijatri upozoravaju da je upravo ovo jedan od osnovnih uzroka gojaznosti kod dece.

Tagovi: