Do svetskih modnih pista uz pomoć Instagrama
Modeli su ranije bili birani na osnovu isključivo fizičkog izgleda i harizme. Danas je stvar malo drugačija…
Iskusni modni agent, Sara Duka iz agencije Storm Model Management, izjavila je ovog vikenda da je naivnost vezana za socijalne mreže nestala, i da je sada svaki račun modela monetizovan kao i svaki brend.
„Izgled je i dalje prva stvar koja se gleda, ali kada imate dve devojke koje su istog ranga, pre ćete se odlučiti da devojka sa više pratilaca i većom popularnošću na društvenim mrežama zastupa vaš brend.“
Tu je ova agentica dodala i primer: „Ako Kara Delevinj odradi svoj posao kao model za veliku kampanju, to garantuje i da će njenih 13 miliona pratilaca ispratiti ove fotografiije.“
Stormov agent Simon Chambers je dodao: „Cena devojke se povećava kada se povećava i broj njenih pratilaca na društvenim mrežama. Povećavajući taj broj, devojke jednostavno kupuju medije.“
Što se današnjih manekenki tiče, mnogi pate za erom supermodela u kojoj su i nastala najveća imena današnjice, ističući da današnja lica samo liče jedna na drugo.