Vežbe istezanja na poslu: Za sve one koji dugo sede

by | 2 juna, 2022
Vežbe istezanja na poslu

Ove vežbe istezanja idealne na poslu pomoći će vam da smanjite tenziju u predelu ramena, lopatica i vrata, koja nastaje usled dugog sedenja.

Većina nas „prikovana“ je za stolicu više od osam sati dnevno, usled prirode posla kojim se bavimo. Ukoliko ne stignemo da se u toku dana bavimo i fizičkom akitvnošću, rizikujemo bol u leđima i lopaticama. Na svu sreću, postoje vežbe koje možemo da uradimo tokom radnog vremena, a koje će nam pomoći da smanjimo bol i tenziju.

Vežbe istezanja na poslu

Vrat

Ispravite se i glavu postavite pravo. Udahnite i zabacite vrat nazad, a dok udišete vratite vrat u početni položaj. Zatim spustite glavu ka grudima i držite 15 sekundi. Opustite se i polako vratite glavu u početni položaj. Ponovite 10 puta.

Rotacija vrata

Okrenite glavu ka desno, pa ka levo. Pri svakom okretanju na stranu, istežite vrat dok ne osetite nelagodnost. Nemojte se siliti. Ponovite 10 puta u svaku stranu.

Pročitajte i… Svakodnevno istezanje kao gorivo za vaše telo i um

Rotacija laktova

Ispravite kičmu i rotirajte prvo jedno pa drugo rame ka nazad. Držite tako nekoliko sekundi pa vratite u početni položaj. Ponovite 10 puta.

Rotacija laktova

Dok sedite ispružite ruke. Zatim savijte ruke u laktovima i rotirajte ih na jednu pa na drugu stranu. Ponovite 10 puta.

Rotacija kičme

Postavite desnu ruku na naslon stolice, a levu ruku stavite na butine. Udahnite i okrećite leđa ka desnoj ruci. Ostanite u ovom položaju nekoliko sekundi i ponovite sa drugom stranom.

Još vežbi istezanja naći ćete u videu ispod.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Circus Fitness (@circusfitnessns)

lepotaizdravlje.rsAndreyPopov/iStock/Getty Images Plus via Getty Images

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.