Šetnja internetom otkriva: Recite “da” desertu – samo posle nedeljnog ručka!

SHARE

Nedelja! Vreme je za kompilaciju najzanimljivijih vesti (pretežno) iz oblasti wellnessa, prikupljenih sa svih strana Interneta. Bukmarkujte i pročitajte, obavezno.

Priredila: Jasmina Ubiparip

1. Kako preterani unos šećera utiče na hormone

Šta tačno šećer “radi” našem organizmu? Kako on utiče na našu decu? I da li znate da bi konzumiranje poslastica trebalo svesti na “dva kolača posle nedeljnog ručka” kako bi prvo pankreas, a zatim i svi ostali hormoni, mogli normalno da funkcionišu? Ovo je tekst koji će “trgnuti” sve nas koji jedemo previše slatkiša (i dajemo ih deci!) Čitanje – obavezno! (Bosk)

A post shared by Maja Vase (@majachocolat) on

Desert posle nedeljnog ručka sasvim je ok. Ali samo tada! – kažu ekperti. Da li ste blizu tog ideala, ili preterujete sa slatkišima? Voleli bismo da pročitamo vaš komentar!

2. Imate problema s učenjem? Okrivite za to – zgradu u kojoj živite!

Nova istraživanja koja su se bavila vezom između okruženja i procesa učenja otkrila su da činioci poput buđi, loše ventilacije, toplote, izazivaju zamor i gubitak koncentracije. (Harvard)

3. Kako se mlade žene odnose prema sopstvenom seksualnom zadovoljstvu

Trogodišnje istraživanje autorke Pegi Orenstin, tokom kojeg je intervjuisala devojke uzrasta 15 do 20 godina, pokazalo je da se devojke danas ne ustručavaju da se upuste u seksualne odnose, ali da retko u njima uživaju. Zbog čega žene, daleko češće nego muškarci, partnerov užitak opisuju kao ono što ih čini zadovoljnima u krevetu? Autorka studije poziva nas da zatvorimo “orgasm gap”, kako ga ona naziva, tako što ćemo otvoreno pričati o seksu, odnosu prema telu, zadovoljstvu i intimnosti. Pogledajte u Tad Talku šta ona ima da kaže…

4. Znate li pravilo o 10.000 koraka dnevno? Naučnici sada kažu da bi trebalo da napravimo 15.000!

Otkako su se pojavili prvi fitnes trekeri, važi zlatno pravilo da bi oni trebalo dnevno da pokažu da smo prešli 10.000 koraka – kako bismo maksimalno delovali na prevenciju čitavog niza oboljenja. Iako nam se često i tih 10.000 koraka dnevno činilo nedostižno, škotski naučnici sada su došli do novog saznanja: osobe koje dnevno prepešače 15.000 koraka dnevno – što je oko 11 kilometara – imaju normalniji indeks telesne mase, obim struka i, generalno, metabolički profil. Ne dajte da vas ovih 11 km obeshrabri – neka na vas ta cifra deluje podsticajno. (NYT)

5. Zbog čega se naježimo kada slušamo dobru muziku

Pesma koja nam se dopada – promena harmonija, jačine, lep glas ili snažan tekst može učiniti da se naježimo. Dok nauka još uvek traži objašnjenje zbog čega se to dešava, istraživanja su za sada otkrila kome se to dešava: najčešće kreativnim i osetljivim osobama, sklonim introspekciji, koje osećaju duboku emotivnu reakciju na muziku. (PsyPost)

Snažan tekst nove Lordine pesme Liability, koja će se naći na albumu Melodrama (izlazi 16. juna) definitivno može učiniti da se naježite.

Tekstove s tagom Šetnja internetom pronaći ćete ovde.

Nema komentara

Ostavite komentar