Započnite borbu na vreme: 5 najboljih vežbi protiv celulita

by | 10 marta, 2016

Ako ste tokom zimskih meseci preterivali sa obrocima i uživali u masnim i začinjenim jelima, moguće je da su se pod kožom stvorili masni jastučići – celulit. Ovaj estetski nedostatak može da se ispravi korigovanjem ishrane i redovnijim vežbanjem.

Foto: Gulliver/Thinkstock

Foto: Gulliver/Thinkstock

Stručnjaci kažu da je sad pravo vreme da objavite rat „pomorandžinoj kori“ na butinama, donjem delu leđa, stomaku…

Pročitajte i… Ishranom protiv celulita: Najbolje namirnice i napici za zategnutu kožu

Izaberite vežbe koje će poboljšati cirkulaciju, ubrzati metabolizam i sagorevanje suvišnih masnoća. Najbolji rezultati se postižu plivanjem, brzim hodanjem i vožnjom bicikla, ali i sa nekim aerobnim vežbama.

Pogledajte na sledećim stranama koje su to vežbe… 

Foto: Gulliver/Thinkstock

Foto: Gulliver/Thinkstock

1. Čučnjevi

Raskoračni stav, stopala su paralelna i u širini kukova. Spuštajte se u čučanj, ali pazite da kolena na prelaze nožne prste. Leđa moraju da budu prava, a pogled usmerite ispred sebe. Kada ste u čučnju, trebalo bi da osećate da je oslonac tela na petama.

Pročitajte i… Top 5 razloga da radite čučnjeve – svaki dan!

Foto: Gulliver/Thinkstock

Foto: Gulliver/Thinkstock

2. Čučanj u iskoraku

Raskoračni stav, stopala su paralelna i u širini kukova. Iskoračite jednom nogom napred, i polako se spustite u čučanj. Koleno prednje noge ne bi trebalo da prelazi nožne prste, a butina i podkolenica treba da formiraju pravi ugao.

Pročitajte i… Ovo su osnovna pravila korišćenja anticelulit preparata

Foto: Gulliver/Thinkstock

Foto: Gulliver/Thinkstock

3. Podizanje noge

Kleknete na kolena i oslonite se dlanovima na pod. Dignite jednu nogu savijenu u kolenu pod pravim uglom, i podižite je i spuštajte tako da osetite zatezanje mišića zadnjice. Ponavljajte pokret desetak puta, a noga sve vreme mora da bude pod pravim uglom. Ponovite vežbu i drugom nogom.

Pročitajte i… 12 najboljih vežbi za savršenu i zategnutu figuru

Foto: Gulliver/Thinkstock

Foto: Gulliver/Thinkstock

4. Podizanje noge na pilates lopti

Sedite na loptu za pilates. Leđa su prava, a ruke stavite na bokove ili sa svake strane lopte da biste imali bolju ravnotežu. Podižite jednu nogu dok ne bude prava. Prsti moraju da budu zategnuti prema gore. Radite naizmenično obema nogama.

Pročitajte i… Ovo je najbolja vežba za zategnutu i oblikovanu zadnjicu

Foto: Gulliver/Thinkstock

Foto: Gulliver/Thinkstock

5. Zatezanje bokova

Lezite na leđa, noge savijte u kolenima, ruke su pored tela. Jedno stopalo prebacite preko kolena duge noge. Stegnite trbušne mišiće i dignite bokove visoko. Zadržite se u ovom položaju oko pet sekundi, dobro zategnite sve mišiće i polako spuštajte. Ne savijajte leđa kada ste u podignutom položaju. Ponovite vežbu 10 puta sa svakom nogom.

Pročitajte i… Trening koji topi i najupornije salo za samo mesec dana

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.