Marion Kotijar, Chanel No. 5 i nestvarni ples na mesecu (video)

by | 3 novembra, 2020
Chanel 5

Jedan od najomiljenijih ženskih parfema svih vremena, Chanel No. 5, ponovo je u centru pažnje i to zahvaljujući novoj reklamnoj kampanji. Francuski klasik obožavale su mnoge poznate lepotice, a pored ostalih i Merilin Monro. Njena izjava da u krevetu nosi samo Chanel 5 zapečatila je ono što se o tom parfemu mislilo i ranije – namenjen je senzualnim i neustrašivim ženama koje se ne plaše da budu drugačije. (Pročitaj: 5 veličanstvenih – najbolji francuski parfemi svih vremena)

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

Chanel 5 i Marion Kotijar

Modna kuća Chanel je poznata po tome što pažljivo bira lica koja će učestvovati u predstavljanju njihovih proizvoda. Nekada su to bile Katrin Denev, Nikol Kidman i Žizel Bundšen, a sada je to francuska diva Marion Kotijar.

U novom videu, čuvena mirisna nota je dočarana kroz tajanstveni ljubavni susret i preobražaj. Energični ples žene i muškarca zapravo je priča o slobodi. Sve se odvija noću, na površini meseca, a sa tim bajkovitim ambijentom usklađena je čitava scenografija, kao i zlatna haljina glavne glumice.

Da bi se dočarao duh nekih davnih vremena, Marion nosi haljinu sličnu onoj koju je dizajnirala i rado oblačila sama Koko Šanel. Ručno prišivene šljokice koje se svetlucaju doprinose nestvarnom utisku. (Pročitaj: 10 najlepših parfema s mirisom ruže)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

Mnogi će se složiti da je No. 5 mnogo više od običnog parfema. Za Marion Kotijar, to je pravo umetničko delo.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

lepotaizdravlje.rsGuliver/Getty images, Instagram

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.