Srpkinje obožavaju ovaj brend, ali izgleda da više nije tako in…

by | 25 decembra, 2016

Eksploziju popularnosti doživeo je poslednjih godina zbog svojih trend torbica i satova. Majkl Kors izgubio je svoj status jednog od ‘najkul’ brendova u modnoj industriji, piše Business Insider.

A photo posted by Michael Kors (@michaelkors) on

Deonice kompanije ne stoje najbolje na tržištu, zbog čega je analitičar Morgan Stenli uklonio s liste „najboljih ideja“. U poslednjih godinu dana deonice Majkl Korsa pale su 37 posto.

Kors je doživio eksploziju popularnosti poslednjih godina zbog svojih trend torbica i satova. Ali u poslednje vreme rast prodaje je usporio, a analitičari kompanije predviđaju problematičnu budućnost.

A photo posted by Michael Kors (@michaelkors) on

Pročitajte i…Ove torbe su apsolutni hit na Instagramu – procenite i zašto!

Zbog čega je ovaj brend izgubio trend, pogledajte na sledećoj strani…

A photo posted by Michael Kors (@michaelkors) on


 „Popularnost među širokim masama je poljubac smrti za sve modne marke, posebno one koje ciljaju na elitniju publiku“, tvrdi analitičar Robin Levis na svom blogu.

Korsa upoređuje sa Tomi Hilfigerom, koji je ’90-ih bio na vrhuncu, ali nakon toga mu je popularnost pala.

Majkl Kors ranije se smatrao brendom za one koji teže višem, a kupci su bili spremni da plate više da imaju njegovu robu. Kad su je svi imali, prestala je da bude kul. Drugi brendovi koji su prošli kroz istu stvar su „Juicy Couture“, „Jordache“ i „Coach“.

Dodatni problem Kors je sam stvorio kad je odlučio da ima robu za kupce različitog novčanog stanja.

A photo posted by Michael Kors (@michaelkors) on

„Ko bi dao 300 dolara za torbicu u njegovom butiku, kad može da kupi sličnu torbicu u autletu u tržnom centru“, rekao je Levis.

Pročitajte i…Pogledajte kakve su torbe dizajnirale Kendal i Kajli Džener


Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje 

Tagovi:

4 reagovanja na “Srpkinje obožavaju ovaj brend, ali izgleda da više nije tako in…”

  1. Dragana kaže:

    I dalje ne shvatam pomamu za ovim torbama.

  2. Anaa kaže:

    Sve sto je masovno,previse pptencirano,nabijeno cenom sa profitom kao primarnim u odnosu na kvalitet,inovativnost,rad…kad tad mora da izgubi na popularnosti…Nikada nisam bila „ovca za sisanje“,niti sam potpadala pod uticaj trenutnih trendova,putovanja su jedina investicija za koja bih izdvojila i poslednji dinar,jer ostaju u glavi,ne daju se smestiti ni u kakvu torbu koja traje par sezona,a onda odlozena,u dnu ormana,zatrpana nekim novim komadima,bude zaboravljena…

  3. Zora kaže:

    Nikada nisam bila odusevljena ovim torbama.

  4. Biljana P. kaže:

    Drze jos uvek jake cene a nigde u svetu nisu tako popularne kao kod nas.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.