Ojačajte telo i poboljšajte zdravlje uz ovu fitnes rutinu

by | 16 februara, 2016

Manjak vremena je naš najveći izgovor zbog kojeg “ne stižemo” da stvorimo rutinu svakodnevnog vežbanja…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Pročitajte i… Kućni trening od 15 minuta: Uništava najupornije salo kod žena!

Ljudi imaju tendenciju da misle da je “pravi” način za dobijanje rezultata učlanjenje u teretanu, oprema i mnogo vremena. U stvarnosti, jedina stvar koju treba početi raditi kako biste promenili nešto na vašem telu je izdvojiti 10 minuta dnevno.

Izdvajanjem 10 minuta dnevno je dovoljno da utičete na zdravlje, a kako da utrošite tih 10 minuta pogledajte na sledećim stranama… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

1. Ubrzajte puls

Aerobik vežbe (poznatije kao kardio) zaista stimulišu i jačaju srce i pluća i uglavnom ove vežbe ljudi preskaču kada je u pitanju neka dnevna rutina. Kratak period intezivne energije koja ubrzava rad srca, može ubrzati metabolizam. Zapamtite, ako želite da izvučete najviše iz 10 minuta, ovo su pokreti koji su vrlo efektivni i koji podižu puls:

Pročitajte i… Top forma: 4 najbolje vežbe za vitku liniju i zategnuto telo

Džamping džeks

Ova vežba je najbolja za zagrevanje. Dok je radite, kičma mora da bude ispravljena, a trbušni mišići stegnuti. Počnite sa spojenim nogama i rukama sa strane, a zatim skočite sa raširenim nogama (širina mora biti veća od širine kukova) i rukama iznad glave. Uradite onoliko ponavljanja koliko vam je potrebno da osetite ubrzan rad srca.

Podizanje nogu unazad, savijanje kolena

Dodajte intezitet džogiranju u mestu i počnite da dižete noge, tako da vam pete udaraju u zadnjicu. Budite sigurni da ovi pokreti budu iz zadnje lože, a ne stopala i članaka. Radite ovu vežbu ravno minut.

Pročitajte i… Samba, rumba, ča-ča-ča: Zaigrajte i efikasno skidajte kilograme

Skok iz čučnja

Uradite klasične čučnjeve (držite pete na podu, dok savijate kukove i kolena i dok vam butine ne budu paralelne sa podom), a zatim umesto sporog dizanja u početni položaj, skočite iz čučnja sa podignutim rukama iznad glave. Ponovite vežbu 10-15 puta i osetićete pravi osećaj gorenja u donjem delu tela.

“Ronilački” sklek

Započnite vežbu sa rukama i stopalima na podu i podignutim kukovima, tako da vaše telo formira obrnuto slovo “V”. Zatim spuštajte ramena i grudima “klizite” prema napred i gore, ispravite ruke. Vratite pokret tako što ćete podići kukove i ponoviti istu vežbu.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

2. Opustite mišiće uz jogu

Možete raditi jogu kao zagrevanje ili za opuštanje nakon energičnih vežbi. Joga će vam pomoći da istegnete mišiće, poboljšate držanje i održati vam fleksibilnim i gipkim. Oprema za jogu je takođe lako prenosiva, tako da je možete nositi bilo gde.

Pas koji gleda dole

Postoji razlog zbog kojeg je ova poza vrlo popularna, a to je zato što obezbeđuje dobro istezanje. Stavite ruke i noge na pod i raširite ih u širini kukova i ramena. Pomerajte ruke unapred, kao da hodate na njima dok ne istegnete dovoljno leđa, a zatim se vratite u prvobitan položaj.

Pročitajte i… Najbolje vežbe za eliminisanje bolova u leđima

Trougao poza

Dok radite ovaj pokret, istegnućete sve mišuće i umanjićete bolove u leđima, ako ih imate.

Raširite noge što više, tako da vam desno stopalo bude okrenuto na desnu stranu, a ruka raširite u visini ramena. Savijte nogu u kolenu i polako se okrećite u struku kako bi spoljnom stranom desne ruke dodirnuli desnu nogu, a levu ruku podignite pravo ka plafonu. Uradite isto i sa drugom nogom i rukom.

Pročitajte i… 7 joga vežbi protiv stresa

Stolica poza

Ova stojeća poza će vam pomoći u toniranju i jačanju celog tela i istovremeno povećati izdržljivost.

Stanite sa spojenim stopalima. Sa uzdisajem podignite ruke iznad glave. Sa izdisajem savijte kolena i butine dovedite u položaj paralelnim sa podom (koliko možete), kao da sedite u vazduhu sa podignutim rukama.

Korišćenjem raznolikih vežbi ćete održati povišen puls i povećati fleksibilnost i tonus mišića, a isto tako doneti veliku promenu celokupnom zdravlju. Možete izmešati vašu rutinu tako što ćete se fokusirati više na povećanju pulsa nekim danima, dok ćete drugim danima raditi jogu.

Još jedna od prednosti od vežbanja kod kuće i pravljenja svoje fitnes rutine je što ćete slušati svoje telo i uvek ispunjavati vaše posebne potrebe.

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.