Menekenska detoks dijeta

by | 22 maja, 2009

 

Lepota i Zdravlje - Dijete - manekenska detoks dijetaBrz život i putovanja koja su karakteristična za modele nisu baš pogodni za držanje dijete. Ponekad je telo manekenki preplavljeno toksinima od brze hrane, alkohola, cigareta, kafa i zagađenja vazduha, zbog čega primenjuju detoks dijetu koja čisti telo od toksina, a vraća energiju i vitalnost.

Ovo je laka, fleksibilna, pogodna dijeta. Bogata je važnim hranljivim sastojcima i vitaminima koji održavaju dobru energiju. Eliminacijom životinjskih proizvoda i procesirane hrane, ova dijeta će učiniti da se vaše telo isčisti od toksina. Inače, ovaj režim ishrane odličan je i za uklanjanje celulita i čišćenje kože. U zavisnosti od toga kako se osećate možete da primetite promene već posle tri dana. Dijeta se najčešće drži nedelju dana, ali može da se nastavi i do deset dana.

Dozvoljena hrana

Jedite organsko voće i povrće jer u sebi imaju manje hemikalija. Organska hrana takođe ima veću hranljivu vrednost od neorganskih proizvoda. U osnovi dijeta se zasniva na ceđenom, sirovom, smrznutom ili barenom voću i povrću. Izbegavajte pritom kukuruz, a krompire jedite umereno. Svaki dan jedite drugo voće i povrće jer to znači da ćete uneti dovoljno vitamina, a čini dijetu interesantnijom.

 

 

Zabranjene namirnice

Evo liste namirnica koje treba da zaboravite kad ste na ovoj dijeti. Kako bi ste sigurno pročistili organizam držite se spiska i nemojte da varate.

  • Mlečni i životinjski proizvodi
  • Hleb, pasta
  • Čokolada
  • Lešnici i orasi
  • Sosovi
  • Kiselo povrće i konzervirano voće
  • Alkohol i cigarette
  • Kafa i čajevi
Lepota i Zdravlje - Dijete - manekenska detoks dijeta

Doručak

Razno voće i voćni pirei mogu biti odlični za doručak. Oni su hranljivi, brzo vas zasite i imaju dovoljno prirodnog šećera koji će vam obezbediti neophodnu energiju ujutru.
Da biste napravili voćni pire isecite voćku na pola, stavite je u činiju sa malo vode i ubacite u rernu ili stavite na ringlu. Pokrijte i ostavite na tihoj vatri sve dok voće ne omekša. Nakon toga ubacite voće u blender, izmiksajte ga i dodajte malo naceđenog limuna, a ko voli može da doda i malo cimeta. Zajedno možete izmiksati jabuke, šljive, nektarine, kruške, ali u principu isti princip važi za svo voće.

Ručak i večera

Za dva glavna obroka važno je imati na umu da budu malo kalorični, ali izuzetno hranljivi. Odgovor leži u čorbi od povrća. Ona će vam dati dovoljno energije da pregurate dan, a istovremeno ćete uneti sve neophodne namirnice.
Iseckajte povrće, dodajte otprilike jednu šolju bistre supe od povrća i stavite da se kuva sve dok sastojci ne omekšaju. Potom sve to stavite u blender, izmiksajte i začinite belim lukom ili biberom. U čorbu još možete dodati korijander i malo maslinovog ulja.
Čorbu možete praviti od sopanaća i brokolija, zatim od kupusa, tikvica, šargarepe i krompira. Grašak se takođe odlično slaže sa ovim povrćem.

Lepota i Zdravlje - Dijete - manekenska detoks dijetaDezerti i grickalice

Kad ste na dijeti gotovo stalno imate napade gladi, pa je veoma važno da imate zdrave grickalice koje će vam pomoći da prevaziđete krizu. Voćni šejkovi mogu da budu odličan desert. Kupite smrznuto voće koje je veoma pogodno za pravljenje šejkova. Samo dodajte led i malo vode i izblendajte ga. Na vama je da pronađete kombinaciju voća koja vam se sviđa, a za početak možete da probate miks od kupine, borovnice, jagode i banane.

Pića

Sveže ceđeni sokovi su odlični za detoksikaciju organizma. Oni takođe sadrže sve enzime koji su neophodni za dobro zdravlje.

Još koji savet

Probajte da se jedete što više dobrih namirnica kao što su krastavci, jabuke, šargarepe, brokoli, đumbir, beli luk… Ne zaboravite da pijete zeleni čaj. On je jako efektan jer ubrzava metabolizam i smanjuje apetit. Koristi se već više od 4.000 godina u kineskoj medicini za lečenje mnogih bolesti, od glavobolje do depresije.

Razlozi ZA:

Ova dijeta je laka. Možete dosta stvari da spremite unapred, a vreme kuvanja je jako kratko. Pošto se zasniva na voću i povrću prilično je jeftina. Unosite dosta hranljivih sastojaka. Unosite malo kalorija i malo ugljenih-hidrata. Naime, ugljene-hidrate unosite samo ujutru iz voćnih pirea baš kada vam i treba energija za dan koji predstoji.

Razlozi PROTIV:

Tokom ove dijete ćete uglavnom biti gladni, zato probajte da izdržite bar jednu nedelju. Kad jedete samo voćne piree i čorbe od povrća očajno ćete želeti da pojedete hamburger i pomfrit. Ostanite snažni i fokusirajte se na dan kada ćete završiti dijetu.

 

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.