Categories Zdrava ishrana, ZDRAVLJE

Do zdravlja i vitke linije uz mediteranski način ishrane

Januar je mesec koji definitivno najduže traje. To jee vreme kada donesemo toliko novih odluka, koje isprekidane silnim odmorima i praznicima, nekako uvek na snagu stupe tek početkom februara, kada se svi vratimo u normalan kolosek. Zato je s početkom ovog meseca, konačno došla na rad i odluka o promeni režima ishrane, jer nas kilogrami, koje smo tokom praznika, neprimetno dobili, sad već iritiraju i želimo da nestanu!

Nismo sigurni da li postoji idealna dijeta, ali svi je zamišljamo kao režim ishrane koji ne podrazumeva gladovanje i nema zagarantovan YoYo efekat.

Vreme je da isprobate mediteransku dijetu, koja je službeno proglašena najboljom dijetom 2018. godine.

Ova dijeta zasniva se na visokom unosu vlakana, ribe, voća i povrća i maslinovom ulju, kao glavnom izvoru masnoće.

Ova dijeta ne podrazumeva izbacivanje ni jedne grupe namirnica, ali zahteva smanjen unos slatkiša i crvenog mesa.

Sir i jogurt mogu se konzumirati svakodnevno, dok se jaja i meso preporučuju 2 do 3 puta nedeljno.

Priprema obroka podrazumeva korišćenje mnogih mediteranskih svežih i suvih začina kao i limunov sok, pa će čak i zdravi obroci biti puni ukusa, u kojima ćete uživati.

Iako obiluje većim procentom masti, ova dijeta bazira se na zdravim mastima kakvih ima u maslinama, avokadu i ribi.

Pročitajte i…DASH dijeta, zdravo rešenje za sve probleme nastale sa kilogramima tokom praznika

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA