Categories Zdrava ishrana

5 stvari koje ne smete da radite kada se ugojite

Ponekad jednostavno naiđe takav životni period, u kome usled umora i stresa na neko vreme pauziramo sa treninzima, opustimo se kada je ishrana u pitanju i nakon svega dve nedelje primetimo da omiljene farmerice sve teže zakopčavamo. U tim trenucima nema potrebe za napadom panike, jer vas on može navesti da posrljate u niz različitih grešaka, koje vam ni najmanje neće pomoći da omršate.

Nemojte sebi dozvoliti da…

1. Preskačete obroke

Redovni obroci stabilizuju nivo šećera u krvi, što utiče na to da se češće osećamo sito i da nemamo potrebe za prejedanjem tokom obroka. Da biste izgubili nedavno stečeni višak, potrebno je da pravilno planirate svaki svoj obrok, da jedete što zdravije i što redovnije, jer ćete na taj način biti siti tokom celog dana, što će automatski sprečiti porebu za prejedanjem i nezdravim užinama.

2. Prečesto se merite

Kako se ne biste preopteretili brojkama i stresom, odlučite da se merite jednom nedeljno i to u jutarnjim časovima, kako biste imali realnu sliku svog napretka. Svaki kilogram manje, biće doza motivacije za predstojeću nedelju.

3. Preterujete sa treningom

Ako se već na početku preforsirate, brzo će doći do prezasićenja i odustaćete od treninga i pre nego što ste počeli, ali sa druge strane imajte na umu koliko je važno da pratite tempo koji vašem telu odgovara i koji će vas postepenim povećavanjem intenziteta dovesti do brzog i efikasnog napretka, ako budete uporni i ostvarite određen kontinuitet.

4. Tražite spas u brzim dijetama

Instant dijete nikako nisu rešenje za dugoročan gubitak kilograma. One će vam možda pomoći da efikasno smršate, ali sa druge strane dovešće vas u situaciju da sve što ste izgubili ubrzo i vratite, kada se vratite starom režimu ishrane. Ključ zdravog gubitka kilograma je unos hrane sa dovoljnom količinom proteina, ugljenih hidrata i zdravih masti.

5, Ignorišete glad

Osećaj gladi je vaš savezni i ako naučite da ga osluškujete on će vam u mnogome olakšati redukciju unosa hrane. Ako prestanete da jedete iz dosade, ili zbog stresa i počnete da jedete samo onda kada ste zaista gladni i dok ste gladni, naučićete da kontrolišete svoju glad, ali i porcije i ješćete samo dovoljnu količinu hrane, što će definitivno dovesti do pozitivnih rezultata.

Foto: @inspiredbythis

Fitness saveti: Kada je pravo vreme za obrok, pre ili posle treninga?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA