Za čvrst stomak i zadnjicu: 3 vežbe koje možete raditi dok gledate TV

SHARE

Provesti vreme na krevetu gledajući televiziju ili otići na trening? To je česta dilema mnogih nas. No, ponekad ne moramo birati između jednog i drugog. Donosimo vam tri vežbe koje možete raditi dok gledate televiziju.

Foto: Thinkstock

Uz ove tri vežbe više ne morate birati između gledanja televizije i odlaska na trening.

Ovo je odličan način da spojite lepo sa korisnim, pogotovo ako želite ući u formu, ali se istovremeno ne želite odreći gledanja televizije.
Sa ovakvim vežbanjem nećete potrošiti toliko kalorija koliko bi ste potrošili treningom, ali i dalje možete s manjim intenzitetom sagoreti kalorije i učvrstiti pojedine delove tela.

Tri vežbe koje možete raditi dok gledate TV jesu:

1. Daska

Vežba daska jedna je od najpopularnijih vežbi širom sveta, i to sa razlogom. Istovremeno deluje na sve mišićne grupe u telu –učvršćuje zadnjicu, smanjuje bol u leđima, osnažuje ruke i noge  i jača trbušne mišiće.

Pročitajte i … Do savršene zadnjice uz par jednostavnih vežbi

Sa obzirom na to da je reč o statičnoj vežbi, za njeno izvođenje nije vam potrebno puno prostora te je tako možete raditi ispred samog kreveta.

Oslonite se na podlaktice, ispružite telo i oslonite se samo na vrhove prstiju. Gornji deo tela mora biti ravna linija, vodite računa da vam kukovi i zadnjica budu u istoj ravni, ni previsoko ni prenisko. Stegnite sve mišiće u telu kako biste zadržali taj položaj što duže možete.

Kliknite na sledeću stranicu…

Nema komentara

Ostavite komentar