Categories Zdrava ishrana, ZDRAVLJE

Dijeta za zaposlene

Ova dijeta već u samom svom nazivu ima definisanu ciljnu grupu, kojoj je namenjena. Radno vreme vam stoji na putu da pripremate zahtevne i zdrave obroke i nameće vam brz režim ishrane s nogu. Evo rešenja za vas!

Ova dijeta koncipirana je tako da traje u toku radne nedelje, a jelovnik je koncipiran tako da je prilagođen kancelarijskim uslovima.Vaši slobodni dani, koji dolaze vikendom, predstavljaju slobodne dane i u ovoj dijeti, kada bez trunke savesti možete pojesti svoj omiljeni kolač. Vreme držanja ove dijete nije ograničeno i ne može vam škoditi.  Sami birate da li  ćete na režimu biti dve nedelje ili dva meseca.

Jelovnik:

Ponedeljak

Doručak: 1 banana i 2 kivija

Ručak: testenina sa povrćem: 70grama testenine, 50 grama prokelja, 50 grama brokolija, 1 šargarepa, 1 crvena paprika

Večera: 250 grama teleće šnicne sa roštilja i 300 grama na vodi dinstanih šampinjonaUtorak

Utorak
Doručak: 2 dl soka od šargarepe, 2 kriške integralnog crnog hleba, 20 grama kravljeg sira

Ručak: 50 grama šargarepe, 50 grama graška i 100 grama skuvanih viršli

Večera: seckano povrće – 1 patlidžan, 1 luk, 1 tikvica, 2 paradajza, kafena kašičica parmezana, isto toliko maslinovog ulja

Pročitajte i…Stevija je sada prošlost: Pronašli smo prirodni zaslađivač sa 0 kalorija!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA