Categories Zdrava ishrana

Brza restriktivna dijeta: Smršajte za 21 dan!

Ako imate svega nekoliko kilograma viška, prilagodite dijetu i sprovodite blažu varijantu. Svake godine muči nas isti problem – šta ćemo sa viškom kilograma koje smo nakupili tokom zime, a opet nismo skinuli na vreme? Tu je sjajna, ali vrlo restriktivna dijeta, koja će vam pomoći da skinete višak kilograma! Tačnije za 21 dan, jer vikendom jedete normalno.

Foto: Thinkstock

Pre nego što se eventualno odlučite na njenu primenu, konsultujte se sa nutricionistom i doktorom, a sprovođenje je obavezno uz medicinski nadzor. Vrlo je važno da, ako se odlučite na ovu dijetu, sebi postavite realne ciljeve.

                                        Jelovnik po danima

Kako se u vremenu upražnjavanja dijete, tokom koje je manji unos ugljenih hidrata, smanjuje mišićna masa, potrebna je fizička aktivnost. To može biti fitnes, trčanje, biciklizam, plivanje ili jednostavno hodanje. Hranu nemojte previše soliti, jer so zadržava vodu u telu. Umesto soli upotrebite začinsko bilje. Ipak, ako nemate previše suvišnih kilograma, onda pribegnite nekoj drugoj dijeti! Ili je upražnjavajte po nešto blažem, vašem organizmu, prilagođenom receptu.

Pročitajte i… Nutricionisti razotkrivaju mitove: Ovo je 5 najvećih grešaka tokom dijete

Ponedeljak

Doručak: 1 pomorandža (ili jedna kruška, breskva, u istoj količini lubenica, dinja, samo je važno da ne jedete bananu), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera
Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko
Večera: 2 paradajza, 2 kuvana jajeta, pola glavice zelene salate

Utorak

Doručak: 1 pomorandža (ili jedna kruška, breskva, u istoj količini lubenica, dinja, samo je važno da ne jedete bananu), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera
Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko, 1 šolja čaja ili kafe
Večera: 125 g mlevenog mesa, 1 paradajz, 1 pomorandža, 1 dvopek

Pročitajte i… Detoksikacija organizma: Vitki i zdravi uz “smoothie” od zelenog čaja

Sreda

Doručak: 1 pomorandža (ili jedna kruška, breskva, u istoj količini lubenica, dinja, samo je važno da ne jedete bananu), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera
Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko, 1 glavica zelene salate
Večera: 125 g mlevenog mesa, 1 paradajz, 1 pomorandža, 1 šolja kafe ili čaja

Kliknite na sledeću stranicu…

1 komentar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA