Categories Fitness, Lepota

Po ceo dan ste za kompjuterom? Ove vežbe su kao stvorene za vas!

Imate tipičan posao u kancelariji koji zahteva dugo sedenje za računarom?  Ovakvo dugo sedenje u kombinaciji sa malo kretanja može da prouzrokuje razne bolove i poteškoće, a posebno je štetno za kičmu. Najčešće posledice dugog sedenja su slabi i kruti mišići, kao i skraćene tetive i ligamenti, što u krajnjoj meri uzrokuje loše držanje i bolove u kičmi i vratu. Najbolje rešenje su vežbe, a evo koje mi preporučujemo.

Ptica-pas

Postavite se na kolena i dlanove tako da leđa budu ravna. Istovremeno podižite jednu ruku i jednu suprotnu nogu. Zadržite ravna leđa i uradite 4 serije po 15 ponavljanja.

 

Foto: Printscreen
Foto: Printscreen

Podizanje kukova

Lezite na pod i raširite noge da vam kolena budu negde u širini ramena. Podižite kukove držeći ostatak tela na podu. Uradite 4 serije po 15 ponavljanja.

Pročitajte još i… Ojačajte telo i poboljšajte zdravlje uz ovu fitnes rutinu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA