Categories Lepota

Za čvrst stomak i zadnjicu: 3 vežbe koje možete raditi dok gledate TV

3. Iskoraci

Još jedna odlična vežba za donji deo tela i noge jeste iskorak. Kao i čučnjeve, iskorake možete raditi sa nekim predmetima kako bi vežba bila zahtjevnija (npr. sa dve flašice vode u rukama).

Potrebno vam je jedino dovoljno prostora kako biste kleknuli. Dok uživate u dobrom filmu ili omiljenoj seriji, brže će vam proći vreme i ova vežba se neće činiti toliko napornom.

Stanite uspravno, stopala postavite u širini ramena, ruke opružene uz telo. Pogled pravo ispred sebe, prava leđa i stegnite mišiće stomaka. Zakoračite napred, oslanjajući se prvo o petu, a potom i na celo stopalo noge kojom ste zakoračili napred. Korak treba da bude toliko dugačak da se stopalo zadnje noge podiže od tla (peta se odvaja od tla, oslanjate se na prste zadnje noge), a ugao između butina, kada se spustite, bude 90 stepeni. Pazite da koleno prednje noge ne pređe preko prstiju stopala. Onda se odgurnite se prema gore i vratite se u početni položaj.  Ovu vežbu možete raditi naizmenično, levom pa desnom nogom, ili određen broj ponavljanja jedniom, pa isti broj ponavljanja drugom nogom.

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA