7 krivaca u čaši zbog kojih se lakše gojimo

by | 10 septembra, 2017

Gubljenje kilograma nije nimalo lak posao. Pravilna ishrana i redovno vežbanje ključni su, no jednako je važno da pripazite i na ono što pijete. Zbog prekomerne konzumacije ovih sedam pića vrlo lako možete dobiti na težini.

Foto: Thinkstock

1. Punomasno mleko

Mleko je važno za zdravlje kostiju i zuba. No, ako je vaš cilj mršavljenje, onda biste trebali smanjiti konzumaciju punomasnog mleka i potražiti izvor kalcijuma u drugim proizvodima koji nisu mlečni, poput brokolija i žitarica.

2. Proteinski shake

ishrana bogata proteinima je vrlo važna, pogotovo ako vežbate i želite izgraditi mišićnu masu. No, ako želite smršati, onda biste trebali izbegavati konzumaciju proteinskog shakea nakon treninga.

Pročitajte i …8 načina da kontrolišete porcije koji sigurno daju rezultate

3. Sveži sok

Sveži sokovi dobra su opcija s vremena na vrieme, ali njihovo prečesto i prekomerno ispijanje nije idealno. Sadrže velik broj kalorija i šećera te vam neće pomoći pri gubitku kilograma.

Kliknite na sledeću stranicu…

Foto: Guliver/Getty Images

4. Smoothie

Odlično piće koje je puno svežeg voća i ostalih namirnica po vašem ukusu. No, ako smoothie smatrate obrokom pa ga konzumirate svaki dan u prekomjernoj količini onda su velike šanse da ćete dobiti na težini, a ne izgubiti.

5. Koktel

Koktelima rietko ko može odoleti, ali stvarno biste trebali. Naime, voćni kokteli i oni koji sadrže više alkoholnih pića prepuni su kalorija. Onda barem umesto koktela odaberite ona alkoholna pića koja sadrže puno manje kalorija.

6. Posebna kafa

Veliki broj osoba započinje svoj dan ispijajući kafu,pa onda i tokom dana zna popiti još jednu šoljicu kafe. No, ako pijete posebne kafe poput one s mlekom, kapućina i još sa šećerom, šlagom, mlekom ili sirupima, onda konzumirate velik broj kalorija.

Pročitajte i…Blago staro 4500 godina: Čarobna supa za mršavljenje

7. Energetski napitak

Oni koji nisu obožavaoci kafe često znaju posegnuti za energetskim napitcima. Ono na šta bi trebalo obratiti pažnju jeste hranjiva vrednost, odnosno broj kalorija i količina šećera, jer većina takvih napitaka upravo ima itekako visoknivo kalorija i šećera.

Zapratite nas na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Youtube i pridružite nam se na Viber public chatu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.