Izgovor da nemamo vremena za vežbanje više ne važi: Predstavljamo EMS trening

SHARE

Prednost EMS treninga (EMS = elektromišićna stimulacija) u tome je što nam je za njega potrebno svega 20 minuta dva puta nedeljno, uz odlične rezultate. Više o ovom tipu treninga saznali smo iz intervjua sa trenerom Milijom Čakarevićem iz studija CoreFit, u emisiji Infoklinika.

Foto: www.corefit.rs

Ova rubrika, koju na našem portalu možete pratiti svakog ponedeljka od 12 h, realizovana je u saradnji sa emisijom Infoklinika koja se emituje nedeljom od 11 sati na kanalu Pink 3.

Infoklinika: Šta je zapravo EMS trening ili, popularno nazvan, xBody trening?

Milija Čakarević: U pitanju je način vežbanja proistekao iz fizikalne medicine. Svako vreme ima svoje breme, a naše breme je da je sve rapidno, instant. Dakle, zašto i trening ne bi bio instant? Dakle, jedan trening je instant, ali trenažni proces nije.

EMS trening nam omogućava da smanjimo interval vežbanja. Ljudi su danas prezauzeti te je ovaj tip treninga i osmišljen zbog njih – da uključe u svoj život makar tih 20 minuta treninga dva puta nedeljno.

EMS ili elektromišićna stimulacija proizvodi pet puta jače kontrakcije nego što bi se dobile uobičajenim treningom. Dakle, EMS trening menja trening koji bi trajao sat i po do dva sata.

Tokom perioda od dva-tri meseca redovnih EMS treninga masna komponenta pretvara se u mišićnu. Mišići se oblikuju, popravlja ses njihov tonus, redukuje telesna težina.

Dakle, sam EMS trening jeste instant, ali njegov rezultat nije.

Infoklinika: Kako izgleda jedan EMS trening?
Milija Čakarević: Rade se iste vežbe kao na običnom treningu, ali je broj serija manji, obim je manji, a intenzitet je veći zbog elektrostimulacije. Struja prodire duboko u mišić, ona dovodi do jačih mišićnih kontrakcija te samim tim mišić raste.

Kompletan intervju potražite u 151. epizodi emisije Infoklinika.

Nema komentara

Ostavite komentar