Categories Zdrava ishrana

Najzdravije novembarske namirnice

Povrće

Artičoke

Sadrže jako malo zasićenih masti i holesterola. Dobar su izvor niacina, magnezijuma, fosfora i bakra, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, K, folne kiseline i mangana.

Cvekla

Cvekla sadrži jako malo zasićenih masti i holesterola. Dobar je izvor vitamina C, gvožđa i magnezijuma, a odličan izvor dijetalnih vlakana, folne kiseline, kalijuma i mangana. Cvekla je odlična za pripremu napitaka i odlično se slaže s bobičastim voćem.

Brokoli

Brokoli bez sumnje pripada najzdravijim namirnicama na svetu. Sadrži jako malo zasićenih masti i holesterola. Dobar je izvor proteina, vitamina E, tiamina, riboflavina, pantotenske kiseline, kalcijuma, gvožđa, magnezijuma, fosfora i selena. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, B6, folne kiseline, kalijuma i mangana.

Kupus

Sadrži jako malo zasićenih masti i holesterola. Dobar je izvor tiamina, kalcijuma, gvožđa, magnezijuma, fosfora i kalijuma, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, K, B6, folne kiseline i mangana.

Šargarepa

Sadrži jako malo zasićenih masti i holesterola. Dobar je izvor tiamina, niacina, vitamina B6, folne kiseline i mangana, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K i kalijuma.

Prokelj

Sadrži jako malo zasićenih masti i holesterola. Dobar je izvor tiamina, riboflavina, gvožđa, magnezijuma, fosfora i bakra. Odličan su izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, B6, folne kiseline, kalijuma i mangana. Prokelj je neobičnog, pomalo gorkastog ukusa, ali to ne znači da ne možete u njima uživati.

Komorač

Sadrži jako malo holesterola. Dobar je izvor niacina, kalcijuma, gvožđa, magnezijuma, fosfora i bakra, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, folne kiseline, kalijuma i mangana.

Karfiol

Sadrži jako malo zasićenih masti i holesterola. Dobar je izvor proteina, tiamina, riboflavina, niacina, magnezijuma i fosfora, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, K, B6, folne kiseline, pantotenske kiseline, kalijuma i mangana. Karfiol je blagog ukusa pa se odlično slaže uz gotovo sve vrste mesa.

Pročitajte i… 4 razloga zašto treba jesti lokalne, sezonske namirnice

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu.

Foto: Getty Images

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA