Od njih se gojite: 5 pića koja morate da izbegavate

by | 28 marta, 2016

Ukoliko želite da smršate, sem na klopu, morate da obratite pažnju i na ono što pijete! Kao na primer na ova pića…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Pročitajte i… Želite da smršate? Izbegavajte ove namirnice za doručak!

1. Čokoladno mleko
Čokoladno mleko ima oko 150 kalorija po čaši, što je nešto manje od 10 odsto dnevno potrebnog unosa kalorija odrasle ženske osobe.

Koje još napitke morate da izbegavate ako ste na dijeti, te ako želite da zadržite vitku liniju pogledajte na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

2. Voda s ukusom
Voda s ukusom obično ima 20 do 40 kalorija pa 100 ml, što je oko 100 do 200 kalorija po flašici od pola litre, odnosno 5 do 10 odsto dnevne potrebe za kalorijama.

Pročitajte i… Stalno ste gladni? Ovih 9 stvari izazivaju apetit

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

3. Belo vino
Belo vino u proseku ima 140 kalorija po čaši. Ako popijete dve čaše belog vina, slobodno možete da preskočite desert, ako ne i ceo obrok ukoliko ste na dijeti.

Pročitajte i… Kilogrami pod kontrolom: Kako da se hranite u kojim godinama?

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

4. Sok od grožđa
Čaša soka od grožđa ima malo više kalorija od vina. Popijete li dve čaše soka od grožđa unećete dodatnih 140 do 160 kalorija.

Pročitajte i… Saveznici vitke linije: 10 najboljih prolećnih namirnica

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

5. Pivo
Popijete li dva piva od 0,5l slobodno možete da preskočite jedan obrok, jer ste već uneli skoro četvrtinu dnevno potrebnih kalorija.

Pročitajte i… Izbegavajte ovih 7 namirnica ako želite da smršate

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.